Skip to main content
Ik heb een mijn volledige simkaartnummer nodig, op de simkaart zelf staat alleen een 8-cijferig nummer.
Bij Simyo is het nummer het 8 cijferige wat je reeds heb gevonden op je Simkaart en wat ook staat op je Mijn Simyo omgeving, tabblad "gegevens"



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-mijn-simkaartnummer-18?c=357
Ik heb een langer nummer nodig om op te geven voor een overstap naar Ziggo. Hoort er een standaard gedeelte voor misschien?
Lijkt me niet, anders staat dat wel in de link. Maar mocht dat onbedoeld onjuist zijn dat zal dat gecorrigeerd worden. Je kan ook bellen met 1200, krijg je sneller antwoord van Simyo dan hier. Hier kan het een dag duren.
Hoi CCterHaar, welkom op het Simyo forum :)



Jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider 😞 Ik zie dat Raytje je vraag al goed heeft beantwoord. Het simkaartnummer van je Simyo simkaart bestaat uit acht cijfers. Je kunt deze op je Simyo simkaart vinden en op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens.



Als je bij je nieuwe provider een langer nummer moet doorgeven, dan kun je het beste even contact met hun opnemen. Je kunt dan aangeven dat onze simkaartnummers bestaan uit acht cijfers :$



Heb we je vraag beantwoord?



@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer