.

Beantwoord

uit het niets de melding: registratie SIM kaart mislukt

  • 21 January 2024
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Uit het niets krijg ik de melding: “registratie SIM kaart mislukt”.
Na het toepassen van de ‘oplossing’ die te lezen is op de website (sim-kaart eruit / telefoon opnieuw opstarten) krijg ik opnieuw de melding  ‘registratie Sim kaart mislukt’.
Kan sms sturen (en betalen!) maar telefoon geeft aan dat de sms wordt opgeslagen (dus niet verzonden!). Kan niet gebeld worden. Beller krijgt direct een voicemail.

Hoezo ‘registratie Sim kaart mislukt’?  Hij staat gewoon werkend aangemeld bij ‘mijn simyo’
Wat gaat hier mis?
Klantenservice niet bereikbaar, ondanks de vermelding dat ‘de deur 24 uur open staat’.

Wordt hier niet blij van.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 22 January 2024, 16:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

iemand enig idee hoe ik van de melding af kom en de telefoon/sim kaart weer gewoon kan gebruiken?

 

Reputatie 7
Badge +6

Wat gebeurt er als je de simkaart in een Andere mobiel stopt? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Arte,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart niet meer gelezen wordt! Heb je al geprobeerd om je simkaart in een andere telefoon uit te testen?

Ik zie op je aansluiting dat je simkaart verouderd is, het zou goed kunnen dat dit de reden is dat je simkaart niet herkend wordt. Als je mij een privébericht stuurt met je persoonlijke gegevens dan zorg ik ervoor dat er binnen 2-3 werkdagen een nieuwe simkaart in je brievenbus ligt. 😊

Bedankt voor je hulp! @Ron H 

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Ron, dank voor je reactie. Die tip heb ik ook op de website bij de oplossing gelezen. Daar stond ook bij: ‘als je in de gelegenheid bent’. En ja, dat was ik dus niet 🤔  Kortom: er was geen oplossing en geen service (wel kosten). Begrijp er dus nog niets van.
Maar het goede nieuws is: dat het een dag later (vandaag) in eens wel weer lijkt te werken. Vraag niet waardoor en hoe? (toch het in en uithalen/opstarten?)  Ook geen idee hoe lang het blijft werken en wanneer het weer uitvalt. Ik ga het zien/merken.
Maar mocht iemand weten wat hier de oorzaak van is en hoe te voorkomen? Dan verneem ik dit graag.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Arte,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn om te horen dat alles weer werkt!

Ik vermoed toch echt dat dit door je verouderde simkaart komt, ik zie namelijk dat je je simkaart al sinds 2015 hebt. Stuur mij gerust een privébericht met je persoonlijke gegevens zodat ik je kosteloos een nieuwe simkaart op kan sturen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer