Skip to main content
Heb een lowcall prepaid abonnement kan ik daar een 2e simkaart (op zelfde nummer) voor krijgen (voor mijn Ipad) en kan ik op dit abonnement een internet bundel gebruiken?
Hallo Gerrit B,



Welkom op het Simyo Forum.



Helaas gaat het niet wat jij wilt bij Simyo.

Een tijd geleden heb ik daar iets over geschreven op het forum dat je ook je telefoon als hotspot kunt gebruiken.

Mijn dingen kun je nalezen in dit topic https://forum.simyo.nl/internet-62/tip-dataverbruik-tablets-27083

Als je vragen hebt. Laat het weten dan probeer ik of iemand anders je te helpen.



Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi Gerrit B, welkom op het forum van Simyo!



Leuk dat maikel.twinnie al heeft gereageerd op je vraag. Een tweede simkaart aanvragen kan inderdaad niet.

Een mogelijkheid is om je telefoon als hotspot te gebruiken. Let hierbij wel op dat je internetverbruik snel omhoog (kan) gaat, omdat dit natuurlijk meer MB’s kost dan verbruik via een smartphone ;)



Ook heb ik even gekeken in je gegevens. Bij een Simyo Lowcall abonnement heb je geen internetbundels. Je betaalt voor de eerste MB € 0,10 cent per kb. Daarna tot en met de 10de MB niks en hierna weer € 0,10 per kb.



Als je graag gebruik wilt maken van een internetbundel, dan kun je er voor kiezen om over te stappen naar een Simyo Sim Only abonnement. Er zijn verschillende internetbundels waar je dan uit kunt kiezen. Op onze website zie je een variatie aan internetbundels.



Is je vraag volledig beantwoord?



@maikel.twinnie; dankjewel voor je tips 😳

Reageer