.

Vraag

Twee simkaarten contactpersonen

  • 6 March 2023
  • 7 reacties
  • 41 Bekeken

Ik heb een tweede simkaart op mijn mobiel waarvan 1 zakelijk.

Hoe kan het dat een contactpersoon het zakelijke nummer kan zien via WhatsApp zakelijk. Dit vond ik ongewenst 

Hopelijk weten jullie iets 

Alvast bedankt 


7 reacties

Hallo @Ronrewel in de privacy-instellingen van Whats-App kun je per persoon aangeven wat hij/zij wel of niet mag zien.

 

Hallo @Ronrewel in de privacy-instellingen van Whats-App kun je per persoon aangeven wat hij/zij wel of niet mag zien.

 

Dag Jan 

Bedankt maar dat bedoel ik eigenlijk niet. 

Ik vroeg mij af hoe het mogelijk is dat iemand je toch kan vinden met een tweede simkaart die voor zakelijk is bedoeld 

Hallo @Ronrewel dat zakelijke nummer misschien via andere zakelijke social media, waar dat nummer misschien per ongeluk op terecht is gekomen. Anders zou ik het ook helaas niet meer weten.

Of even bij de hldpdsk van Whats-App vragen.

 

Hallo @Ronrewel dat zakelijke nummer misschien via andere zakelijke social media, waar dat nummer misschien per ongeluk op terecht is gekomen. Anders zou ik het ook helaas niet meer weten.

Of even bij de hldpdsk van Whats-App vragen.

 

Ik denk dat dit het enige kan zijn wat is gebeurd 

Bedankt Jan

Graag gedaan @Ronrewel en laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ronrewel,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je er met de hulp van @JanD uit bent gekomen. Ontzettend bedankt voor je hulp Jan, wij waarderen dit enorm! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Ronrewel,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je er met de hulp van @JanD uit bent gekomen. Ontzettend bedankt voor je hulp Jan, wij waarderen dit enorm! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Niet echt uitgekomen. Het blijft een raadsel 

Reageer