Skip to main content
Mijn vriend werkt als scheepsbouwer en tijdens het werk sneuvelen zijn mobiele telefoons nog wel eens. Ook een zogenaamde 'bouwvakkerstelefoon' redde het nog geen half jaar.

Daar is op zich niet veel aan te doen, maar het zou wel handig zijn als hij privé een tweede toestel met het zelfde nummer zou kunnen gebruiken ...



Is het bij Simyo mogelijk (om zakelijk of privé) een tweede SIMkaart met het zelfde nummer aan te vragen?

Bij zijn huidige provider is dit niet mogelijk, maar hij stapt graag over naar een provider die deze mogelijkheid wel kan bieden.
Nee Simyo levert niet duo simkaarten 2 simkaarten voor een nummer eenvoudig gezegd. Maar een vraag..wat versta je onder een bouwtelefoon? Bedoel je dan een bel en sms telefoon? Heeft hij ooit het merk CAT gehad? Gebruikt hij een hoesje?
Hoi Asante,



Leuk om je hier op het Simyo Forum te zien! Goed dat je deze vraag hier bij ons stelt. Ik kan me voorstellen dat je vriend graag een passende oplossing vindt voor zijn bereikbaarheid als zijn werktelefoon steeds stuk gaat. :(



Bij Simyo bieden wij helaas geen duosimkaarten aan. Ik zie dat Friesian je dit ook al heeft uitgelegd in combinatie met wat tips over een CAT-telefoon of een beschermend hoesje. Heeft hij die opties ook al eens geprobeerd? Als je vriend graag bereikbaar wilt zijn op het moment dat zijn telefoon stuk gaat, zou hij er ook voor kunnen kiezen om een doorschakeling te activeren naar een ander telefoonnummer. Dan kunnen mensen hem alsnog op zijn nummer bereiken als dit nodig is.



Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?



@Friesian, bedankt voor de tips!



Groetjes,

Els

Reageer