Hallo,
Ik heb een Siemens C72 en ben van T-mobile (Orange) overgestapt naar jullie (Simyo) en heb bij T-mobile de sim unlock code aangevraagd en op mijn mobiel kreeg ik na het intoetsen als antwoord: 'netwerkcode gewist'.
Nu heb ik jullie simkaart (prepaid) in mijn mobiel gedaan en heb de pincode ingetoetst en daarna kreeg ik als antwoord: 'Toestel geblokkeerd aanbiederscode'.
Hoe nu verder?
Groeten, Alex
Bladzijde 1 / 1
Hoi Alexander2000,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat lastig dat je jouw nieuwe Simyo Simkaart nog niet kunt gebruiken!
Ik heb het even nagekeken en je hoort altijd eerst de 'niet geaccepteerde simkaart' in je telefoon te plaatsen. Hierna krijg je de melding dat je toestel geblokkeerd is. Als het goed is krijg je daarna de optie om de unlockcode in te voeren. De simkaart zal daarna geaccepteerd worden.
Lukt dit niet? Dan kan ik je helaas niets anders aanraden dan contact op te nemen met T-mobile. Zij zullen je verder kunnen helpen aangezien dit een telefoon van hun is 🙂
Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Wat lastig dat je jouw nieuwe Simyo Simkaart nog niet kunt gebruiken!
Ik heb het even nagekeken en je hoort altijd eerst de 'niet geaccepteerde simkaart' in je telefoon te plaatsen. Hierna krijg je de melding dat je toestel geblokkeerd is. Als het goed is krijg je daarna de optie om de unlockcode in te voeren. De simkaart zal daarna geaccepteerd worden.
Lukt dit niet? Dan kan ik je helaas niets anders aanraden dan contact op te nemen met T-mobile. Zij zullen je verder kunnen helpen aangezien dit een telefoon van hun is 🙂
Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.