.

Beantwoord

Toch geen simyo.. wat te doen met de kaart

  • 26 November 2012
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Mijn eerste kaart is zoekgeraakt bij de post, dus die heb ik nooit ontvangen. Dit was 26 oktober
Simyo zou daarop een nieuwe toesturen.  Na een anderhalve week nog niets, weer gebeld met simyo,
bleek dat de medewerker verzuimd had de order door te zetten.

Eindelijk kreeg ik dan afgelopen zaterdag de vervangende sim, echter die vertikt het om verbinding te krijgen met het netwerk.
Toch ziet de telefoon hem wel alleen geen verbinding.
Nu raad de helpdesk mij aan om mijn galaxy S3 na te laten kijken of er verkeerde instelingen in staan. Inmiddels blijkt volgens mijn eigen nakijken
dat alles goed staat in de automatische GSM stand en zou het moeten werken. Echter in mijn oude telefoon doet de kaart het ook niet.

De helpdesk geeft aan dat wanneer de sim gezien wordt, dat deze correct werkt. Gezien een eerder ervaringen met sims klopt dit voor mij niet.
Uiteindelijk liep het gesprek op niets uit.
Na een vrij heftige discussie met de telefonische helpdesk heb ik besloten om af te zien van de simyo diensten. Echter de kaart is wel actief, omdat ik anders geen vervangende sim kon krijgen. De helpdesk wil mij wel een andere sim sturen, pas als alles gecontroleerd is en de sim defect blijkt.
Echter, als ik daarop wacht, dan kan ik pas een nieuwe kaart van simyo verwachten wanneer mijn nummer al geporteerd is en aangezien ik geen dag offline kan zijn, is de deal voor mij gewoon off omdat de vervangende sim nooit op tijd kan zijn indien deze morgen wordt verstuurd... Dus wat kan ik doen met de huidige sim ? Terug sturen ? 
icon

Beste antwoord door Alex 30 November 2012, 11:14

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum G.O.,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Je telefoonnummer is inmiddels over gezet. Ik zie ook dat er 2 sms berichten zijn verstuurd. Dat betekent dat er verbinding met het netwerk moet zijn geweest. M.a.w. de simkaart maakt connectie met het netwerk via een toestel. Kun je aangeven of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer