Hallo,sinds zaterdag nieuwe simkaart geplaatst en geactiveerd bij mijn vrouw haar telefoon.
Maandag tijdens het bellen (van tevoren niet gebeld) begon de verbinding herhaaldelijk weg te vallen, een gewoon gesprek is niet mogelijk.
Dit bleef zich de afgelopen dagen herhalen.
Met de oude simkaart nooit een probleem gehad.
Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi RuudTh,
Ik kan inderdaad zien dat je onlangs een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, maar wat vervelend dat je gesprekken nu wegvallen! Om er zeker van te zijn dat je simkaart wel goed op het netwerk staat aangemeld, heb ik 'm zojuist gereset. Kun je de nieuwe simkaart uit je telefoon halen voor 15 minuten, terwijl de telefoon uit staat? Dit zou het moeten oplossen.
Mocht dit niet zo zijn, wil ik je vragen om de simkaart eens in een andere telefoon te testen, om te kijken of je gesprekken ook in de andere telefoon wegvallen.
Laat je me weten of het heeft geholpen? 😃
Ik kan inderdaad zien dat je onlangs een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, maar wat vervelend dat je gesprekken nu wegvallen! Om er zeker van te zijn dat je simkaart wel goed op het netwerk staat aangemeld, heb ik 'm zojuist gereset. Kun je de nieuwe simkaart uit je telefoon halen voor 15 minuten, terwijl de telefoon uit staat? Dit zou het moeten oplossen.
Mocht dit niet zo zijn, wil ik je vragen om de simkaart eens in een andere telefoon te testen, om te kijken of je gesprekken ook in de andere telefoon wegvallen.
Laat je me weten of het heeft geholpen? 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.