Skip to main content
Mijn huidige toestel dat een micro simkaart gebruikt is geretourneerd, heb nu alleen Blackberry 9320 tot de nexus 6 uitkomt. Is het mogelijk om tijdelijk een simkaart te bestellen voor mijn Blackberry met behoud van mijn micro simkaart die tijdelijk uitgeschakelt word?
Hoi arvindautar 🙂,



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic op deze manier sneller vinden.



Ik begrijp dat je nu een micro simkaart gebruikt. Je micro simkaart kan niet tijdelijk worden uitgeschakeld. Je micro simkaart vervalt namelijk, nadat je je nieuwe simkaart hebt geactiveerd.



Voor je Blackberry 9320 heb je een standaard simkaart nodig. Als je een standaard simkaart bestelt, dan krijg je van ons een combi simkaart. Dit betekent dat je een standaard simkaart ontvangt met daarin een micro simkaart. Op het moment dat je je Nexus 6 terugkrijgt kun je de micro simkaart uit je standaard simkaart drukken en gebruiken 😉 Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart kun je een nieuwe simkaart bestellen.



Heb ik je vraag zo beantwoord?

Reageer