Skip to main content
antwoord

Telefoonnummer wijzigen, hoe regel ik dit?

• December 4, 2022
  • 3 reacties
  • 1342 Bekeken

Hoi Simyo, 

Ik wil graag een ander telefoonnummer. 

Ik ben op de hoogte van de kosten e.d.

Graag hoor ik zsm reactie van een van jullie medewerkers!

Mvg Macaroni

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @xMonieMacaroni,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.

Het aanvragen van een nieuw nummer kost €5 aan administratiekosten. Als je hiermee akkoord gaat, kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zet het verzoek dan door naar de desbetreffende afdeling, binnen 24 uur heb je dan een nieuw telefoonnummer. 

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • December 5, 2022

Hoi @xMonieMacaroni,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.

Het aanvragen van een nieuw nummer kost €5 aan administratiekosten. Als je hiermee akkoord gaat, kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik zet het verzoek dan door naar de desbetreffende afdeling, binnen 24 uur heb je dan een nieuw telefoonnummer. 

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja 

Ik

Hoi @xMonieMacaroni,

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja 

Ik heb een bericht gedaan. Moet zegge. Dat ik weinig snap van dit forum. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 15, 2024

Hi @xMonieMacaroni,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je privébericht ontvangen en help je graag verder via deze weg! 🙂

Groetjes,
Roeqajja