.

Beantwoord

Telefoon verloren - Hoe krijg ik mijn oude eSIM terug?

  • 24 July 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Hi,

Ik had een Simyo prepaid eSIM op mijn Mobiel. Deze ben ik echter verloren. Als ik voor de optie “Vervangende Simkaart aanvragen” kies, ontvang ik dan wederom een eSIM kaart met mijn oude nummer? Zo nee, hoe kan ik dit wel aanvragen? 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 24 July 2023, 12:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Telefoon verloren - eSIM,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik help je hier graag mee verder.

Indien je kiest voor de optie “Vervangende simkaart aanvragen” ontvang je een fysieke simkaart. Ik begrijp uit je bericht dat je geen fysieke simkaart wilt, maar een vervangende eSIM. Dit kun je via Mijn Simyo regelen bij Instellingen> Simkaart> Ga verder met validatie (onder het kopje eSIM). Hier kun je je eSIM dan verifiëren door middel van een betaling van €0,01 cent. Verder kun je het proces in de app volgen. Belangrijk is dat je geen andere fysieke simkaart in je telefoon hebt. Zodra je de eSIM hebt geïnstalleerd kun je je telefoon opnieuw opstarten en eventueel je fysieke simkaart weer in je telefoon doen. Je behoudt hiermee uiteraard je eigen nummer.

Mocht je er niet helemaal uitkomen met de validatie voor je eSIM, dan kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik stuur je dan een validatiecode op per e-mail zodat je de eSIM kunt installeren via de app 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Hi, ik ben nog niet veel verder gekomen. Zou iemand mij verder kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Telefoon verloren - eSIM,

Bedankt voor je reactie. Je hebt mij pas vrijdag een privébericht gestuurd waarbij wij contact hebben gehad. In het weekend zijn wij niet actief op het Forum, dus vanaf vandaag help ik je dan ook graag verder :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer