Skip to main content
hoi Simyo, 2 dagen geleden heb ik perongeluk mijn telefoon geblokkeerd door 3 keer een foute code in te voeren. Ik probeer mijn simkaart nu weer te ontgrendelen mbv mijn pukcode maar dat werkt niet. Na het invoeren van de pukcode springt het scherm meteen weer op zwart en vraagt de telefoon daarna weer om de puk code. In reacties had ik gelezen dat je het via een andere telefoon kan proberen. Ik ben echter de komen 3,5 nog op vakantie en heb hier geen andere telefoon tot mijn beschikking. Kunnen jullie mij verder helpen? Groetjes,
Hoi Lizet,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je jouw simkaart niet kunt deblokkeren. Helemaal omdat je voorlopig nog wel even in het buitenland bent.



Helaas kan ik vanaf een afstand jouw simkaart niet deblokkeren. Dit kun jij alleen zelf doen. Het probleem wat je omschrijft klikt mij wel bekend in de oren. Dit komt vooral voor bij Samsung-gebruikers. Heb jij toevallig een telefoon van Samsung? Hoe lastig het ook is, ik kan je niets anders aanraden dan een andere telefoon te proberen. Zijn er toevallig mensen met je mee waarvan jij de telefoon even kunt lenen?



Zodra de simkaart gedeblokkeerd is, kun je hem weer in jouw eigen telefoon plaatsen. Je kunt dan met jouw nieuw aangemaakt pincode gewoon weer gebruik maken van jouw telefoon. Houd je ons even op de hoogte?



Groetjes,

Angela

Reageer