Skip to main content
wat doe ik fout, kan toch niet zo zijn dat de simkaart stuk is. Heb code en al al ingevuld en is nu dus weg. Help
IS het inmiddels gelukt? En wat werkt of werkte precies niet. Welke melding kreeg je?
Hoi Telefoon pakt de simkaart niet, welkom op ons forum!

Pakkende naam, trouwens ;)



In je gegevens zie ik dat je afgelopen woensdag een vervangende simkaart besteld hebt, en dat deze nog niet geactiveerd is op Mijn Simyo.

Zolang dat niet gebeurd is, kun je nog niets met je nieuwe simkaart. Je zal dus even moeten inloggen op Mijn Simyo en op de blauwe balk klikken die je onder je naam ziet verschijnen.

Nadat je daarna het simkaartnummer ingevuld hebt kun je binnen een paar minuten je simkaart gebruiken. Let op, je krijgt wel een nieuwe pin- en pukcode.



Laat je nog even weten of het je lukt?





Raytje, dank je voor het meedenken!

Reageer