.

Beantwoord

Telefoon kwijt, kan ik deze traceren?

  • 7 January 2015
  • 5 reacties
  • 2246 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo Simyo,

Ik ben - hoogstwaarschijnlijk gisteravond - mijn telefoon verloren in de bus. Ik vroeg mij af, voordat ik mijn simkaart blokkeer, of er nog hoop is. Kunnen jullie 'm tracen of iets in die trant?

mvg,
Teun Wolters
icon

Beste antwoord door Ali 8 January 2015, 11:59

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Of dat mogelijk is? Wellicht, net als in de films 🆒, maar daar durf ik geen uitspraken over te doen.

Wel zal in ieder geval aan zo'n dergelijk verzoek zeker via een forum geen gehoor worden gegeven in het kader van de privacy.
Reputatie 7
Badge +9
Is het een iPhone? Mijn iPhone kan ik makkelijk traceren op icloud.com via Find my iPhone. Op een kaart zie ik dan de precieze lokatie. Ook kan ik hem blokkeren of persoonlijke informatie wissen. Weet niet of zoiets ook mogelijk is met andere smartphones.
Reputatie 7
Dat is een goeie Scotsman, daar had even niet aan gedacht!
Reputatie 7
Badge +9
DataPolice kan je telefoon ook bewaken, kost ongeveer € 10/jaar. Voor Android, Blackberry en symbian. www.datapolice.nl
Reputatie 3
Badge +7
Hoi twolt,

Wat jammer om te horen dat je je telefoon kwijt bent.

Het traceren van je simkaart is helaas niet mogelijk. Ik kan zien dat er na 5 januari geen gebruik meer is gemaakt van je simkaart.

Je hebt je aansluiting nog niet geblokkeerd, ik raad je aan om dit alsnog via Mijn Simyo te doen. Verder zou de tips van Scotsman kunnen opvolgen. De meeste smartphone's beschikken al over een ingebouwde optie om het toestel te traceren.

Zie de volgende pagina's voor iPhone, Windows Phone of Android, tips om je telefoon te lokaliseren.

@RicoK, Scotsman en franswon bedankt voor jullie tips en bijdrages 🙂

Reageer