Skip to main content

.

Beantwoord

Telefoon kwijt, hoe kan ik weer zo snel mogelijk mijn nummer terug krijgen en activeren?

• 12 april 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik ben mijn telefoon kwijt, gelukkig was het een tijdelijke telefoon waarvan ik alleen mijn eigen simkaart er in had qua gegevens. Hoe kan ik nu een nieuwe simkaart krijgen met nummerbehoud die ik zo snel mogelijk kan activeren, bij het aanvragen van een nieuwe simkaart staat er namelijk dat het 6 maanden duurt tot i is geactiveerd. Ik hoor het graag (:

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@eddie88,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt. 

Als je je toestel verliest is het belangrijk om je simkaart te blokkeren. Je kunt hier lezen hoe je dat doet: Je telefoon is gestolen of verloren. Wat nu?

Ik kan in principe kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Je ontvangt deze dan binnen 2 werkdagen thuis. Via Mijn Simyo kun je de simkaart vervolgens direct activeren. Laat je me weten of je wilt dat ik een simkaart naar je opstuur?

Mag ik daarnaast vragen waar je hebt gelezen dat het 6 maanden zou duren voordat je de simkaart kunt activeren? Dit klopt namelijk niet, en ik zou dit graag willen uitzoeken en aanpassen!

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1809 reacties
  • antwoord
  • 14 april 2025

Hoi ​@eddie88,

Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat je jouw telefoon bent kwijtgeraakt. 

Als je je toestel verliest is het belangrijk om je simkaart te blokkeren. Je kunt hier lezen hoe je dat doet: Je telefoon is gestolen of verloren. Wat nu?

Ik kan in principe kosteloos een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Je ontvangt deze dan binnen 2 werkdagen thuis. Via Mijn Simyo kun je de simkaart vervolgens direct activeren. Laat je me weten of je wilt dat ik een simkaart naar je opstuur?

Mag ik daarnaast vragen waar je hebt gelezen dat het 6 maanden zou duren voordat je de simkaart kunt activeren? Dit klopt namelijk niet, en ik zou dit graag willen uitzoeken en aanpassen!

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

Reageer