Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar nu kan mijn mobiel nog steeds geen service vinden. Wij zijn sinds kort verhuisd naar Engeland en nu kunnen wij dus niet meer dingen overmaken vanuit mijn rekening in Nederland. Hoe kan dit opgelost worden? Ik hoop zo snel mogelijk van jullie te horen.
Groet,
Jamie Belham
Bladzijde 1 / 1
Kijk even op Mijn Simyo of de optie "bellen naar en in het buitenland" aan staat. Ik woon in het buurland Schotland en hier zijn er geen problemen wat Simyo betreft.
Gecombineerd met de bovenstaande tip van “ Scotsman”, zeker even conttolleren in je serttings bij simyo(niet je telefoon maar de online inlog omgeving via web Simyo). Soms werkt het ook heel eenvoudig door je toestel even volledig aan-/uit te zetten. Bij het opstarten vraagt de telefoon altijd naar de Sim code waarna het netwerk direct gezocht zal worden. Het kan ook via vliegtuigmodus aan-/uit en even wachten, al is de eerste optie vaak nauwkeuriger. Succes
Beste stn.
Heb je gezien dat dit topic 2 jaar oud is? Zou kunnen dat het al is opgelost.
Heb je gezien dat dit topic 2 jaar oud is? Zou kunnen dat het al is opgelost.
Hoi allemaal,
Wauw, dit is een oude topic! Wel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om erop te reageren @stn en @Friesian.
@Scotsman, jij ook bedankt!
Groetjes,
Asma
Wauw, dit is een oude topic! Wel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om erop te reageren @stn en @Friesian.
@Scotsman, jij ook bedankt!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.