Mijn telefoon is gestolen, nu heb ik mijn simkaart geblokkeerd. Vandaag komt mijn nieuwe telefoon binnen. Maar wat doe ik nu met mijn abbo aangezien ik geen simkaart meer heb? En kan ik eventueel wel nog mijn nummer behouden?
Met vriendelijke groet, Melanie Gerbers
Bladzijde 1 / 1
Hoe heb je geblokkeerd? Wanneer je meteen een nieuwe simkaart hebt aangevraagd dan zal deze aan je huidige telefoonnummer gekoppeld zijn.
Hoi Mel1990, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat ontzettend vervelend dat je telefoon is gestolen 😞. Omdat je al een nieuwe telefoon hebt, hoef je alleen nog een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Dit doe je onder het kopje Instellingen - Simkaart. Je hebt 'm dan binnen 3 werkdagen in huis.
Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag? :)
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie Schoenklomp!
Wat ontzettend vervelend dat je telefoon is gestolen 😞. Omdat je al een nieuwe telefoon hebt, hoef je alleen nog een vervangende simkaart te bestellen op Mijn Simyo. Dit doe je onder het kopje Instellingen - Simkaart. Je hebt 'm dan binnen 3 werkdagen in huis.
Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag? :)
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie Schoenklomp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.