.

Beantwoord

Tegoed kwijt na activeren vervangende simkaart, hoe kan dit?

  • 5 October 2014
  • 11 reacties
  • 353 Bekeken

heb een vervangende aangevraagd en gekregen (van gewoon naar micro) met hetzelfde nummer, nu ben ik opeens al mijn tegoed kwijt . 
icon

Beste antwoord door Kim 7 October 2014, 16:51

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum Vera97,

Dit zal ongetwijfeld weer in orde komen, misschien is het inmiddels al automatisch gecorrigeerd, zo niet dan zal een moderator hier ongetwijfeld voor zorgen.
hallo mensen,

ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld. deze heb ik echter op mijn oude postadres besteld. nadat ik mijn vervangende simkaart heb besteld heb ik mijn postadresgegevens veranderd. is het mogelijk dat simyo de vervangende simkaart naar mijn adres stuurt dat ik later heb ingevuld? dit zou ik graag willlen.

groeten van Bas
Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum basgw,

Een mail naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] lijkt mij de snelste weg, die lezen ze dus morgenochtend al.

Vermeld daarin je oude en nieuwe adresgegevens (plus natuurlijk je telefoonnummer etc.)
Badge +6
Hoi Vera97, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je voor je Lowcall aansluiting een vervangende simkaart hebt geactiveerd.

Dat je momenteel je tegoed niet ziet, komt doordat we net in de nieuwe maand zijn begonnen, maar de factuur van september nog niet is gesloten.

Op Mijn Simyo onder Verbruik en vervolgens September kan je wel de kosten voor september al inzien, zodat je zelf een inschatting kan maken van het tegoed dat je hebt.

Wanneer de factuur van september op Mijn Simyo online wordt gezet (dit zal rond de derde donderdag van oktober gebeuren), dan zal je weer je huidige saldo inzien op Mijn Simyo.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? :)

@franswon, dankjewel voor het meedenken!
Badge +6
hallo mensen,

ik heb zojuist een vervangende simkaart besteld. deze heb ik echter op mijn oude postadres besteld. nadat ik mijn vervangende simkaart heb besteld heb ik mijn postadresgegevens veranderd. is het mogelijk dat simyo de vervangende simkaart naar mijn adres stuurt dat ik later heb ingevuld? dit zou ik graag willlen.

groeten van Bas


Hoi basgw, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je inmiddels de vervangende simkaart hebt ontvangen en geactiveerd.

Werkt je aansluiting weer naar behoren?

Ik hoor het graag van je!

@franswon, wederom dankjewel voor het meedenken! 😉
ik hoop het, ben benieuwd.
Badge +6
Hoi Vera97,

Ik zie dat je saldo nog €11,76 is, misschien is dat een geruststelling? :)

Ik hoor het graag van je als je het zelf ook weer kan zien!
Hoi Vera97,

Ik zie dat je saldo nog €11,76 is, misschien is dat een geruststelling? :)

Ik hoor het graag van je als je het zelf ook weer kan zien!
zojuist nog niet, maar ik wacht wel tot de factuur van septemberonline is, dan is het misschien duidelijker.

gr Vera
Reputatie 5
Badge +11
Hi Vera97,

Wanneer de factuur van september gesloten wordt, kun je dit zien. Dit zal echter nog wel een weekje duren hoor.
Het is al opgelost zie ik, alles klopt weer , dank u .

gr Vera
Badge +6
Top, dankjewel voor je terugkoppeling, Vera97! 🙂

Reageer