Er zijn providers, die wel 24/7 volledige klantenservice hebben. Maar ja, daar zie je ook vaak ook weer hogere maandbedragen.
Beste Groentjuh
Dat heeft toch niks met de prijs te maken.
Halve dag aan de lijn zitten zonder oplossing en dan doodleuk te horen krijg dat de technische dienst er Maandag weer is.
Groentjuh had in mijn schoenen gestaan dan had je niet zo’n reactie gegeven.
Ik heb dit extra nummer voor mijn klanten snappie en als ik had geweten dat de service halfbakken zou zijn had ik zeker voor een 24/7 provider gekozen zoals jij schetst maar lost niet het probleem op.
@tunkeboon Simyo is een consumenten aanbieder die prijstechnisch een budget provider genaamd kan worden en daar is de back office ook op ingericht.
Dus geen 24/7 klantenservice en al zeker geen technische dienst alleen in noodgevallen oproepbaar als het netwerk zou uitvallen, komt uit de breedte of de lengte het moet betaald worden, zal jij als ondernemer toch ook moeten weten lijkt me.
Dat jij je verbinding zakelijk wilt gebruiken kan natuurlijk, maar ja als er iets mis gaat heb jij een probleem, wil je een betere service en garantie zal je een zakelijk abbo af moeten sluiten met dito voorwaarden op bereikbaarheid, en dat kost wel wat meer dan Simyo aanbied.
Doornekamp33
Ik ga een beetje met je mee met prijs kwaliteit verhouding. Maar als je ook goed leest was ik van Vrijdag(werkdag) 12:00 tot en met 20:00 uur bezig met verschillende medewerkers van Simyo Waar de technische dienst ook kon inspringen naar mijn inziens en waar op de laatste medewerker zei via chat dat deze ook mij niet kon helpen en Maandag maar weer contact moest opnemen. Dus of het nu zakelijk of voor consumenten is je hebt het hele weekend geen contact.
Klopt dat je het hele weekend geen contact hebt, maar dat is bij meer providers zo, voor meer mogelijkheden betaal je zo het dubbele, als ik kijk naar mijn eigen behoeften zeker bij KPN zelf, daarom zit ik bij Simyo.
En mocht er een probleem komen zal ik het moeten accepteren dat er gewoon minder mogelijk is om contact op te nemen.
Rare is, de enige keer dat ik in het verleden contact heb opgenomen met een probleem was dit snel verholpen, waarom jij zolang bent bezig geweest is een raadsel voor mij, als je om 12 uur belt zou het mijn inziens om 12.30 bij de technische dienst kunnen liggen, of ze er dan gelijk aan beginnen is een tweede, er zal ongetwijfeld een werk voorraad liggen waardoor je onderop een stapel komt.
En het kopje zakelijk haal ik aan omdat jij hem zakelijk gebruikt, dus een mogelijkheid van uitval kan hebben zonder dat er compensatie of snelle oplossing tegenover staat(consumenten voorwaarden zijn nu eenmaal heel karig), maar het is wel goedkoper dan een gegarandeerde zakelijk abbo, dat is een keuze die ik je niet kan geven, wat is die zekerheid je waard in de maand.
En die mogelijkheid van een zakelijke verbinding heb je bij Simyo nu eenmaal niet, daar zul je elders voor moeten zijn.
@Doornekamp33
Nou zijn we bij dat punt dat het zeker raar is dat er in welgeteld 7 uur tijd op een werkdag dat ik heb gecommuniceerd heb met verschillende Simyo medewerkers, die overigens wel netjes terugbelde om iets uit te proberen het maar niet lukte om het voor elkaar te krijgen. En de technische dienst wie het meeste knowhow moet hebben geen één keer aan de lijn kreeg.
GR. André
Hoi Tunkeboon,
Super vervelend dat het op deze manier gelopen is, het is zeker niet gebruikelijk dat je de hele werkdag bezig bent met de klantenservice zonder oplossing. Het klopt daarin tegen wel dat de collega's van de technische dienst op elke werkdag werken en niet in het weekend. Als er misschien iets is waar ik je bij kan helpen, kun je me een privébericht sturen met het probleem en adresgegevens. Wellicht kan ik je toch nog verder helpen, ik ben morgen ook 2 uurtjes aanwezig.
Groetjes,
Daisy