Skip to main content
Hallo ,

Ik heb een te kleine simkaart ontvangen , vroeger waren ze nog groter , daar zat het misverstand .

Ik moet dus een grotere simkaart hebben , geschikt voor een galaxy 5 samsung.

Ik kwam er net achter na de activering dat deze te klein is. :(



Hoe word dit geregeld?



Ik is mijn nummerbehoud nu mogelijk , per vandaag opgezegd , 90 dagen opzegtermijn.



Dit word verder ook door jullie geregeld?
Hoi hans wening,



Ik heb je vraag verplaatst naar een nieuw topic, omdat het topic waar je reactie stond een iets ander onderwerp had 🙂



Tijdens je bestelling heb je een Nano simkaart besteld, deze past maar in een handjevol toestel zoals de iPhone 5, 5s, 5c en in een aantal Nokia's. Helaas niet in je Samsung Galaxy S5. Je kunt op Mijn Simyo, onder het kopje "Mijn instellingen en simkaart" een vervangende simkaart aanvragen. Hier kies je voor normaal/micro. Binnen 2-3 werkdagen heb je de nieuwe sim thuis en kun je deze activeren 🙂



Ik zal een nieuwe aanvraag nummerbehoud voor je indienen. Omdat je 90 dagen opzegtermijn hebt, zet ik de aanvraag op 1 oktober 2014. Het is de vraag of ze het accepteren, omdat ze bij de eerste aanvraag aangegeven hebben dat je nog een lopend contract hebt tot februari 2015.



Totdat je nummer over gaat naar Simyo, zijn je bundel nog NIET actief. Het is dus ook niet verstandig om de simkaart te gebruiken voor die tijd, want je betaald dan het buiten bundel tarief.



Je ontvangt hier na ongeveer 3 werkdagen een bevestiging van 🙂 Wil je het me laten weten als je hem hebt ontvangen?

Reageer