Skip to main content
Beste klantenservice,



Ik heb afgelopen woensdag (15-10) een simkaart besteld. Die is nog steeds niet binnen. Ik wilde jullie bellen, maar daar is een simkaart voor nodig. Vandaar het forum.



Er staat verzending geannuleerd, sinds vanochtend in mijn mailbox. Ik heb hier helemaal niet om gevraagd. Bovendien lijkt het me sterk dat een simkaart die ik woensdag besteld heb vandaag nog niet verzonden is. 



Hoe zit dit nu? Ik had er namelijk 2 besteld, 1tje is naar het verkeerde adres gegaan en de andere zou vrijdag hier binnenkomen.



Groeten,



Dennis
Iemand? Ik heb namelijk met spoed de simkaart nodig i.v.m. het inloggen op www.duo.nl
Hoi djm, welkom op het Simyo forum!



Er is bij je eerste bestelling helaas iets niet goed gegaan, waarvoor excuus. Je nieuwe simkaart is vanmorgen vroeg de deur uitgegaan 🙂. Ik verwacht dat hij laat in de middag of morgen op de mat valt!



Ik zal de kosten voor je simkaart van je factuur halen 🙂 Nogmaals excuus voor het ongemak.
Hoi djm, welkom op het Simyo forum!



Er is bij je eerste bestelling helaas iets niet goed gegaan, waarvoor excuus. Je nieuwe simkaart is vanmorgen vroeg de deur uitgegaan 🙂. Ik verwacht dat hij laat in de middag of morgen op de mat valt!



Ik zal de kosten voor je simkaart van je factuur halen 🙂 Nogmaals excuus voor het ongemak.



Dankjewel!!!
Graag gedaan, djm! :)



Ik zie dat je de vervangende simkaart hebt ontvangen en wilde je vragen of alles weer naar behoren werkt, maar ik zie net je andere topic en zal je daar verder helpen 🙂

Reageer