Beste mensen van Simyo,
Een tijdje geleden heb ik mijn vervangende simkaart binnen gekregen na het kwijtraken van mijn telefoon, deze heb ik afgelopen weekend geactiveerd bij mijn simkaart activeren. Het bereik doet het, maar als ik SMS-jes wil versturen of wil bellen doet de telefoon het niet. Ook kan hij niet verifiëren met Whatsapp en geen berichten en oproepen ontvangen. Ik heb ook een keer het bericht gehad dat de service niet bereikbaar is. Wat moet ik nu doen?
Mvg,
Inge van der Houwen
Bladzijde 1 / 1
hoi Ingevdhouwen, welkom op het Simyo forum!
In je gegevens zie ik dat je hier gisteren (de 17e) ook al even telefonisch contact hebt gehad. Je simkaart zou toen een reset krijgen; opnieuw aangemeld worden op het netwerk.
Nu is er iets 'blijven hangen' in dat opnieuw aanmelden. Ik heb dat met de hand een 'duwtje' gegeven en als het goed heeft je simkaart zich net weer aangemeld.
Kun je me laten weten of je nu wel kunt bellen/internetten?
In je gegevens zie ik dat je hier gisteren (de 17e) ook al even telefonisch contact hebt gehad. Je simkaart zou toen een reset krijgen; opnieuw aangemeld worden op het netwerk.
Nu is er iets 'blijven hangen' in dat opnieuw aanmelden. Ik heb dat met de hand een 'duwtje' gegeven en als het goed heeft je simkaart zich net weer aangemeld.
Kun je me laten weten of je nu wel kunt bellen/internetten?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.