.

Beantwoord

SM-DP+ adres en Activeringscode?

  • 13 August 2022
  • 7 reacties
  • 1664 Bekeken

Hoi, ik heb mijn esim van mijn iPhone 11 verwijderd. Nu wil ik hem opnieuw toevoegen. Hoe kom ik aan:
SM-DP+ adres en Activeringscode? In mijn simyo app staat de simkaart status op actief.

Dank!

icon

Beste antwoord door Roeqajja 15 August 2022, 12:38

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RPMC,

Bedankt voor je bericht. Voor het installeren van je eSIM heb je geen SM-DP+ adres nodig, deze bieden wij niet aan. Je kunt de eSIM weer installeren op je telefoon via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier moet je dan een code invoeren, deze ontvang je normaal per sms. Omdat je de eSIM hebt verwijderd kun je deze sms-code alleen niet ontvangen, maar geen zorgen! Zodra je deze stappen hebt gevolgd, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon 😊. 

Groetjes,
Roeqajja

I have the same problem. Can I send you a privebericht?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Chama,

Thank you for your message. How annoying that you have the same problem! 

You can send me a private message with your personal data and phone number. I will help you further with this :).

Kind regards,
Roeqajja

Hey @Roeqajja,

Ik heb een vergelijkbaar probleem, er ging iets niet helemaal goed met installeren en heb perongeluk de e-sim verwijdert, maar nu kan ik de sms code niet ook niet meer ontvangen. Ik stuur jou alvast even een prive bericht.

Grt,

VdH

Reputatie 7
Badge +6

Hi @vdh,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een vergelijkbaar probleem hebt!

Ik heb je privébericht ontvangen en help je via die weg dan ook verder. Ik zorg ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je je eSIM kunt installeren.

Ik wil je er wel vriendelijk op wijzen dat het niet helemaal de bedoeling is om moderators alvast een privébericht te sturen tenzij hierom wordt gevraagd. Je kunt onze huisregels eventueel hier terug vinden 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

hoi Roeqajja

ik heb hetzelfde probleem, kan je mij helpen?

Ik kan niet in de simyo app omdat bij de restore alle apps worden gedeinstalleerd. Daarna moet je inloggen op je apple ID met, jawel, een bevestiging op je telefoonnummer. Die werkt niet dus blijf je vast in een soort loop.

Ben erg benieuwd of je mij kan helpen!

Daniel

Reputatie 7
Badge +6

Hi @daniel_1,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels bent geholpen door één van onze medewerkers van de klantenservice. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer