Skip to main content
Mijn simkaart is niet geactiveerd, na een reset van de telefoon is de pincode gewijzigd en sindsdien heb ik geen service meer vwb bellen en sms'en.

Hoe los ik dit op?
Goede avond Nyn,



Heb je wel de PUK code ontvangen? Na een paar keer foute PIN kan je hiermee de PIN resetten naar een door jou gewenst getal.

Via Mijn Simyo moet je deze PUK code ook op kunnen vragen.



Veel succes.
Hoi Nyn, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb gekeken op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd. In je gegevens zie ik zo geen aparte dingen. Je verteld dat je je simkaart niet hebt geactiveerd. Ik zie niet terug dat er een nieuwe simkaart is aangevraagd. Je huidige simkaart staat goed in het systeem. Wil je op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart je simkaartnummer controleren :)



Ook staat daar je pincode die gekoppeld is aan je simkaart. Wanneer je hem weleens hebt aangepast, dan wordt deze wijziging niet meegenomen op Mijn Simyo. Nadat de pincode driemaal fout is ingevoerd, heb je de mogelijkheid om de pukcode te gebruiken.



Je simkaart heb ik een reset gegeven. Wil je hiervoor je telefoon uit en weer aanzetten? Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Ook kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren.



Ik hoor graag of het lukt. Wil je anders aangeven of je wel handmatig het KPN netwerk kan selecteren? En krijg je een bepaalde melding als je probeert te bellen met je simkaart? Mocht het niet helpen, dan raad ik je aan om je simkaart te testen in een andere telefoon.



Laat je weten of de stappen helpen? :)



@franswon; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer