.

Beantwoord

Simyo tweede sim kaart

  • 27 January 2014
  • 6 reacties
  • 419 Bekeken

Badge
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s in mijn bezit, en ik wil graag een nieuwe sim kaart kopen.
Als ik in de Simyo shop een vervangende sim kaart koop, blijft mijn oude sim kaart dan werken of wordt die automatisch geblokkeerd?
Met vriendelijke groet,
Timsun28
icon

Beste antwoord door Natascha 28 January 2014, 16:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zodra je de nieuwe simkaart na ontvangst activeert op Mijn Simyo, wordt de oude automatisch onbruikbaar. Je nummer is dan gekoppeld aan de nieuwe simkaart. Het is bij Simyo niet mogelijk om per aansluiting meer dan 1 actieve simkaart te hebben.
Badge +6
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s in mijn bezit, en ik wil graag een nieuwe sim kaart kopen.
Als ik in de Simyo shop een vervangende sim kaart koop, blijft mijn oude sim kaart dan werken of wordt die automatisch geblokkeerd?
Met vriendelijke groet,
Timsun28


Hoi Timsun28,

Welkom op het forum!
Via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' dien je een vervangende simkaart te bestellen.
Een vervangende simkaart kost €5,-. De kosten voor de simkaart zullen in rekening worden gebracht op je factuur.
Wanneer je de vervangende simkaart hebt ontvangen en deze activeert via je persoonlijke pagina dan komt je huidige simkaart te vervallen. Zoals Scotsman aangeeft is het niet mogelijk bij Simyo om op 2 simkaarten 1 telefoonnummer actief te hebben.
Simyo ondersteunt namelijk geen duosimkaarten.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een iPhone 4s in mijn bezit, en ik wil graag een nieuwe sim kaart kopen.
Als ik in de Simyo shop een vervangende sim kaart koop, blijft mijn oude sim kaart dan werken of wordt die automatisch geblokkeerd?
Met vriendelijke groet,
Timsun28


Hoi Timsun28,

Welkom op het forum!
Via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' dien je een vervangende simkaart te bestellen.
Een vervangende simkaart kost €5,-. De kosten voor de simkaart zullen in rekening worden gebracht op je factuur.
Wanneer je de vervangende simkaart hebt ontvangen en deze activeert via je persoonlijke pagina dan komt je huidige simkaart te vervallen. Zoals Scotsman aangeeft is het niet mogelijk bij Simyo om op 2 simkaarten 1 telefoonnummer actief te hebben.
Simyo ondersteunt namelijk geen duosimkaarten.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.


Beste Natascha en Scotsman
Bedankt voor jullie reactie, ik ga het dan zeker bestellen, hoe lang gaat dat ongeveer duren? (gewoon binnen Nederland laten bezorgen)
Met vriendelijke groet,
Timsun28
Reputatie 7
Badge +9
Beste Natascha en Scotsman
Bedankt voor jullie reactie, ik ga het dan zeker bestellen, hoe lang gaat dat ongeveer duren? (gewoon binnen Nederland laten bezorgen)
Met vriendelijke groet,
Timsun28


Hier staan wat Simyo betreft twee werkdagen voor, maar ja het hangt ook van de postbode af...
Badge
Beste Natascha en Scotsman
Bedankt voor jullie reactie, ik ga het dan zeker bestellen, hoe lang gaat dat ongeveer duren? (gewoon binnen Nederland laten bezorgen)
Met vriendelijke groet,
Timsun28


Hier staan wat Simyo betreft twee werkdagen voor, maar ja het hangt ook van de postbode af...


Bedankt en tot ziens op het simyo forum!
timsun28
Badge +6
Beste Natascha en Scotsman
Bedankt voor jullie reactie, ik ga het dan zeker bestellen, hoe lang gaat dat ongeveer duren? (gewoon binnen Nederland laten bezorgen)
Met vriendelijke groet,
Timsun28


Bedankt en tot ziens op het simyo forum!
timsun28


Hoi Timsun28,

Zoals Scotsman aangeeft duurt het 2 werkdagen voordat je de simkaart ontvangt maar dat is wel afhankelijk hoe snel de postbode is 😉.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer