Goedendag na 3 dagen Simyo geen reactie geeft via Whatsapp, vind ik echt kansloos. Heel simpel deblokkeren eSIM. Dat je iets te laat was met betaling en dan €15,- administratiekosten en en ook nog €5,- incasso kosten op een abonnement van €12,- vind ik echt belachelijk. Afin 3 dagen geleden betaald er staat niets open, maar eSIM blijft geblokkeerd. Alles goed en wel Simyo, maar nu breng ik €20,- in rekening voor het niet kunnen gebruiken van me telefoon. Visa versa.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Het is momenteel druk waardoor een reactie helaas langer kan duren dan normaal. Onze excuses hiervoor.
Je sim wordt in principe binnen 3 werkdagen na het ontvangen van je betaling automatisch gedeblokkeerd.
Ik zie dat je de betaling afgelopen vrijdag hebt voltooid waardoor je sim nog geblokkeerd was. Echter zie ik dat je sim dit weekend al is gedeblokkeerd. Na opnieuw opstarten moet alles het weer doen.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.