Skip to main content

Eergisteren esim van simyo aangeschaft.

Lukt me niet om deze te activeren.

Ik heb een Apple iPhone 16 Pro Max. Deze is recent aangeschaft in de VS en heeft geen slot voor een fysieke simkaart. Je kan er alleen met esim mee werken. Maar wel met meerdere tegelijk, zegt Apple support. Dat wil ik dus. Naast mijn werk esim (andere provider) wilde ik een privé nummer erbij van Simyo.

Maar dat lukt dus niet. Na de keuze “2 simkaarten tegelijk” kom ik in de app in een wizard met 3 stappen. Bij de eerste stap (esim activeren) blijft de app hangen. Geen (fout)melding, niets. Ik kan niet uit dat scherm, ik kan wel naar stap 2 en 3, maar deze zijn grijs/niet actief. Enige manier om de app te verlaten is deze via iOS afsluiten.

Ik heb alle veelgestelde vragen en uitleg over esim gelezen. Dus ook de pagina dat bij sommige toestellen uit het buitenland er fouten kunnen optreden. Maar dit is toch gek, want er treedt geen fout op, de simyo app “hangt” en geeft geen melding. 

Op zich ook gek dat een simyo esim niet met QR geactiveerd kan worden. Ik heb al vaak met esim gewerkt in verschillende landen en dat werkt altijd perfect. 

Help. 

Geen reactie

Reageer