Skip to main content
Beste simyo, ik heb zojuist me simkaart geblokkeerd door m'n stommigheid om 3 keer fout in te voeren. Ik heb via mijnsimyo heb ik de pickcode gevonden. Zodra ik m'n pickcode invoer is ie goed. Ook met invoeren van nieuwe wachtwoord, bij bevestiging geeft ie aan foute melding aan. Keer ie automatisch naar pickcode scherm. Mvg S
Hoi Sp3c1alx,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat jouw simkaart geblokkeerd is. Je hebt goed gehandeld door de PUK-code in te voeren. Wat jammer dat dit niet lijkt te werken.



Je hebt ondertussen ook contact gehad met een collega via de e-mail. Hier is jou aangeraden de simkaart in een ander toestel te plaatsen, de PUK-code in te voeren en daarna een nieuwe pincode te bedenken. Is dit ondertussen ook gelukt? Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Angela
Beste Angela, dank u. Ja dat klopt ik had inmiddels contact genomen met uw collaga via de e-mail. Met een ander telefoon geprobeerd en het werkt weer perfect
Hoi Sp3c1alx,



Fijn dat het probleem is opgelost en dat je dit ons even hebt laten weten! Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer