Skip to main content

.

Vandaag is mijn nummer omgezet van KPN naar SIMYO (dus met nummerbehoud). Bij mij man en dochter is die goed gegaan (hadden ook KPN) maar bij mij blijft de ‘simkaart status’ op ‘geblokkeerd’ staan. Heel onhandig want ik kan er nu niets mee, ben niet bereikbaar. Heb vanmorgen al een whatapp gestuurd maar krijg daar geen reactie op (behalve het standaard appje dat het druk is). Hoe krijg ik dit snel opgelost/werkend?

Hallo @MienDoes vandaag is er geen helpdesk. Morgen even bellen.

 


Thanks, ik kan alleen niet bellen, dat is juist het probleem 😁


Thanks, ik kan alleen niet bellen, dat is juist het probleem 😁

Dan doe je het toch met z’n tweeën of drieën. 😅

Sorry, kon het niet laten. 😂


Hi @MienDoes,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je nog niet bereikbaar bent! 

Wij kunnen het ons voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil daarom graag met je meekijken wat er aan de hand is. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan mee op je aansluiting.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer