.

Beantwoord

Simkaartnummer onbekend, voorheen Rabomobiel overgezet naar KPN wat nu?

  • 26 June 2015
  • 1 reactie
  • 652 Bekeken

Goedemorgen,

Wij willen overstappen van prepaid KPN naar Simyo met nummer behoudt. We moeten bij de aanvraag het simkaartnummer invullen. Echter is dit een simkaart van Rabo mobiel die is overgezet naar KPN, toen Rabo mobiel stopte. We hebben geen nieuwe simkaart gekregen. Probleem is dat bij het aanvragen wij dut nu moet aangeven dat onze huidige provider KPN is en dat we een 8 cijferig simkaartnummer moeten ingeven, maar we hebben slechts de 18 tellende simkaartnummer van Rabo mobiel.

Hoe nu verder? Ook al contact gehad meet uw servicelijn. Komen er niet uit, Dan toch maar aangeven huidige provider Rabo Mobiel ook als is dat dus niet meer zo?
icon

Beste antwoord door Naomi 27 June 2015, 15:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Petra Brinks, welkom op het Simyo forum :)

Leuk dat je naar ons gaat overstappen. Ik begrijp dat je eigenlijk bij Rabo Mobiel zat en dat dit toen is overgenomen door KPN. Het klopt dat er gevraagd wordt om een acht cijferige simkaartnummer.

Ook zie ik dat je nog geen aanvraag hebt ingediend voor nummerbehoud bij je nieuwe bestelling. Wil je mij een privébericht sturen met het volledige simkaartnummer van Rabo Mobiel? Ik ga dan even navragen bij mijn collega's van nummerbehoud hoe we dit kunnen oplossen.

Ik wacht je privébericht even af 😳

Reageer