Skip to main content
Net nieuw bij Simyo een keer ogeladen . nu na het opladen zit simkaart vast. na pincode ingevoerd te hebben. Weet niet wat ik moet doen simkaart uithalen en opnieuw proberen. of nieuw pincode .
Hoi Zusie.



Begin eerst eens met om welke telefoon het gaat, dus merk en type.
Hoi Zusie, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je simkaart vast zit. Helaas moet ik bekennen dat ik verder niet helemaal begrijp wat er aan de hand is. Volgens mijn gegevens heeft je telefoon vanmorgen vroeg weer verbinding gemaakt met het netwerk. Laat je me weten of het probleem nu ook is opgelost?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Friesian 🙂.
Hallo Tiury, bedankt voor je snelle reactie. Inderdaat heb ik hem weer aan gekregen. Nieuw hoesje van Motorola gekocht en zat te strak. Gezocht via Motorala .Vanmorgen weer geprobeerd zonder hoesje en accu er uit gehaald. Nu weer bereik. Groetjes Zusie.
Jij ook bedankt voor je snelle reactie Zusie,:D Je zult wel begrijpen dat ik juist om de door jou genoemde reden nooit online een hoesje bestel maar rechtstreeks in een fysieke winkel. Dan kan er gepast worden voor de aankoop.
Hoi Zusie,



Bedankt voor je uitleg! Fijn dat je de reden hebt achterhaald 🙂. Je zal toch verwachten dat een Motorola hoesje wel past hè?



Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury

Reageer