.

Beantwoord

Simkaart wordt niet meer herkend. Hoe kan dit?

  • 24 January 2017
  • 1 reactie
  • 571 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Ik heb een Huawei p9 lite. Deze heb nu ongeveer een half jaartje. Na 2 maanden kreeg ik steeds fewoon uit het niets een melding dat er geen simkaart in zat. Ik kon dan ook niet meer bellen en internetten. Als ik mijn telefoon uit en aan deed was het soms opgelost. Dit gebeurde toen best wel vaak, paar keer per dag. Oppeens was het een tijde over maar nu begint het weer.... sinds een week herkend mijn telefoon de simkaart een aantal keer per dag niet meer. Erg vervelend. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Groetjes iris
icon

Beste antwoord door Asma 24 January 2017, 12:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Irisvanderkaden,

Leuk dat jij je vraag hier stelt!

Balen dat simkaart telkens niet wordt herkend in je telefoon. :(

Het lijkt erop dat je simkaart constant contact verliest. Omdat je al zo lang last hebt van dit probleem, snap ik heel goed dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Om deze reden heb ik zojuist kosteloos een vervangende simkaart voor je aangevraagd. De nieuwe simkaart is met behoud van je telefoonnummer.

De simkaart ontvang je binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Als je de nieuwe simkaart ontvangt, dan kun je de meegestuurde instructies volgen om 'm te activeren.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer