Skip to main content
Hallo,



Ik heb mijn simkaart een tijdje niet gebruikt en wou hem nu dus weer gebruiken, maar die wordt niet herkend door mijn telefoon, terwijl een andere kaart meteen herkend wordt. Er zit geen simlock of iets dergelijks op en het is een sim only simkaart



Precies hetzelfde probleem had ik een paar maanden terug ook al. Ook toen werd mijn oude simkaart niet herkend en daarom heb ik een nieuwe kaart besteld. De nieuwe kaart deed het toen zonder problemen, maar nu dus na dat de kaart een tijdje inactief was, wordt hij niet meer herkend. Aan de simkaart mankeert niks en hij is in principe dus nieuw.
Hoi Bgabi,



Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt 😞 Dat is niet de bedoeling! Ik heb de aansluiting erbij gepakt, en alle instellingen kloppen gewoon. Ik heb je simkaart dus een reset gegeven. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Als dit toch niet werkt, dan wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt!



Mocht dat niets opleveren, stuur ik jou natuurlijk gewoon een vervangende, gratis simkaart toe. Geen probleem 🙂



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Hallo,

ik ben eindelijk ertoe gekomen om de simkaart met andere telefoon te testen en ook daar werkt werkt de simkaart niet. Ik woon op dit moment in het buitenland dus er was geen prioriteit om dit uittesten, daarom de lange tijd ertussen.



Graag ontvang ik een nieuwe gratis simkaart!



Alvast bedankt!

Mvg,

Benjamin
Hoi bgabi,



Mooi dat je de kruistest hebt uitgevoerd. We weten nu dus dat het aan de simkaart ligt. Ik heb je een vervangende simkaart opgestuurd. Deze komt wel uiteraard naar je Nederlandse adres. Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Caspar

Reageer