Skip to main content
Ik heb een iPhone 3 gekregen, 3G. Het toestel herkent mijn simyo simkaart niet. Er zit geen simkaart in is de melding. Wij hebben bij de provider al gecontroleerd of er een simlock op het toestel zat, maar dat bleek niet het geval. T mobile heeft dat bevestigd. De simkaart werkt prima in een simpele Nokia. Wat kan het probleem zijn.



Groet Cobi
Als de iPhone inderdaad simlockvrij is zou elke willekeurige simkaart moeten werken. Heb je een andere simkaart bij de hand om in de iPhone te proberen, dit om vast te stellen of de oorzaak van het probleem bij de Simyo sim ligt of bij de iPhone?
Hoi cobivogelzang, welkom op het Simyo forum!



Wat goed dat je al het één en ander hebt uitgezocht 🙂 Een kruistest is inderdaad heel verstandig. Zoals Scotsman aangeeft kun je ook een andere simkaart in je eigen toestel plaatsen en kijken welke melding je krijgt. Ik ben benieuwd wat hier uitkomt.



Als je in je iPhone een nieuwe simkaart plaatst, dan is het verstandig om deze te synchroniseren met iTunes. Wanneer je dit nog niet hebt gedaan, wil je dit dan doen? 🙂

Ik vraag mij daarnaast ook af waar je je iPhone hebt gehaald. Heb je je iPhone in Nederland of in het buitenland gekocht?



Laat je het ons weten?



@Scotsman; bedankt voor het meedenken 😃

Reageer