Skip to main content
Subject says it all. Ik ben net nieuw bij Simyo. Simkaart van vorige provider deed het prima in mijn telefoon. Vandaag is die afgesloten en ben ik overgezet. Nieuwe simkaart van Simyo geeft "geen simkaart" melding, terwijl die wel actief is volgens Mijn Simyo. Help?! 🙂
Hoi Javasc, welkom bij Simyo en welkom op het forum!



Je simkaart heb ik een reset gegeven. Zet je je telefoon uit en aan? En selecteer je ook handmatig het KPN netwerk? Ik vraag mij ook af van welk type telefoon je gebruikmaakt. Als je gebruikmaakt van een iPhone, synchroniseer je dan via iTunes?



Als het nog niet helpt, wil je dan je simkaart testen in een andere telefoon? En van welk type telefoon maak je gebruik?
Hoi Naomi, dank voor je bericht! Het resetten van de simkaart heeft niet geholpen helaas. Na herstarten van mijn telefoon (OnePlus 😵 zie ik nog steeds "no sim". Als ik de simkaart met wat aanpassingen in mijn oude telefoon (HTC One mini) plaats zie ik daar hetzelfde. De simkaart lijkt dus stuk, maar ik zie er zo met het blote oog niks vreemds aan. Zal ik een nieuwe simkaart moeten aanvragen of zijn er nog andere opties? Ik verneem graag van je.
Just to be sure en voor de volledigheid. Mijn oude simkaart waarvan het abonnement is beëindigd doet het wel in beide telefoons.
Vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen en die doet het prima. Dit topic kan gesloten worden.
Hoi Javasc,



Allereerst onze excuses dat je geen reactie hebt gekregen op de twee berichtjes van 2 december! Helaas was jouw berichtje niet zichtbaar voor ons. We zijn nog aan het uitzoeken hoe dit komt.



Het is ondanks dat wij niet meer hebben gereageerd erg goed om te horen dat je nieuwe simkaart wel werkt. Ik heb de extra kosten voor deze simkaart daarom ook meteen van je factuur gehaald 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer