ik ben al 2 dagen bezig om mijn nieuwe sim kaart te activeren. Tot nu toe niet gelukt. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
Hoi HannieD,
Welkom op het forum.
Er vervelend dat je problemen ondervindt met het activeren van je simkaart.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je simkaart kon niet direct worden geactiveerd omdat je een oude Lowcall aansluiting hebt. Mijn collega heeft dit doorzet naar de IT afdeling.
Je simkaart wordt zo snel mogelijk geactiveerd zodat je deze kan gebruiken. Je kan in de loop van de middag een e-mail verwachten met de bijbehorende pin en pukcodes.
Welkom op het forum.
Er vervelend dat je problemen ondervindt met het activeren van je simkaart.
Ik zie dat je vandaag telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Je simkaart kon niet direct worden geactiveerd omdat je een oude Lowcall aansluiting hebt. Mijn collega heeft dit doorzet naar de IT afdeling.
Je simkaart wordt zo snel mogelijk geactiveerd zodat je deze kan gebruiken. Je kan in de loop van de middag een e-mail verwachten met de bijbehorende pin en pukcodes.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.