Beste,
Ik heb ongeveer een half uurtje geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd.
Jullie site gaf aan dat dit enkele minuten zou duren.
Ik heb mijn telefoon al uit en weer aan gezet.
Dat werkt dus niet.
Ik hoor graag z.s.m. even wat ik kan doen.
Mvg, Martijn
Bladzijde 1 / 1
Er waren werkzaamheden aan de site een half uur gelden (tot 10u).
Log nogmaals in, check het geheel en activeer zo nodig alsnog.
🙂
Log nogmaals in, check het geheel en activeer zo nodig alsnog.
🙂
Volgens mijn gegevens is de nieuwe simkaart geactiveerd.
Maar telefoon geeft aan; geen service.
Maar telefoon geeft aan; geen service.
haal de sim even uit je telefoon, wacht 15 minuten, doe hem er weer in en zet je telefoon aan.
Dat moet hem zijn 🙂
Dat moet hem zijn 🙂
Ik heb net met 1200 gesproken. er zijn idd werkzaamheden (technische problemen) en die zeggen dat ze om 10.30 een update krijgen waardoor er misschien weer geactiveerd en gedeblokkeerd kan worden. Ik kan namelijk ook niet bellen....
Dank voor je reactie, ik wacht het af.
Ik wacht met je mee....., maar vervelend is het wel 😞
Ok, dan is het geplande onderhoud misschien niet helemaal goed gegaan :D
Succes en graag gedaan.
Succes en graag gedaan.
En???? Ik kan nog steeds niks dus :@
Begint nu echt vervelend te worden....
Begint nu echt vervelend te worden....
Wat wil er bij jou niet lukken Marjo?
Ik kan nog steeds niet bellen.
Krijg steeds te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Stond vanmorgen in de min qua beltegoed , maar inmiddels staat er al ruim 1,5 uur ruim voldoende op
Krijg steeds te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Stond vanmorgen in de min qua beltegoed , maar inmiddels staat er al ruim 1,5 uur ruim voldoende op
Oja klopt. Dat zal met de technische problemen te maken hebben zoals men bij 1200 al zei.
Daar kan ik je verder niet bij helpen helaas.
Daar kan ik je verder niet bij helpen helaas.
Ik heb dezelfde situatie. Heb gister de nieuwe simkaart ontvangen, netjes geactiveert en krijg ook de melding geen service al sinds gister. heb gereset opnieuw opgestart, vliegtuig modus geprobeerd maar geen succes..
Mijn probleem is opgelost, storing is blijkbaar verholpen.
Hoop dat jullie simkaarten het nu ook doen 🙂
Hoop dat jullie simkaarten het nu ook doen 🙂
Hoi allemaal!
MartijnPPP en tessavr; welkom op ons forum :)
Wat jullie allen ervaren hebben, heeft te maken met deze werkzaamheden. Bepaalde taken werden daardoor tijdelijk niet uitgevoerd, maar inmiddels is alles weer opgestart en werkt alles weer.
Raytje, dank je voor je assistentie!
MartijnPPP en tessavr; welkom op ons forum :)
Wat jullie allen ervaren hebben, heeft te maken met deze werkzaamheden. Bepaalde taken werden daardoor tijdelijk niet uitgevoerd, maar inmiddels is alles weer opgestart en werkt alles weer.
Raytje, dank je voor je assistentie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.