Hallo, ik heb de rabo wallet app geïnstalleerd maar bij het openen krijg ik een melding dat er geen simkaart geplaatst is. Ik heb hiervoor zelfs een nieuwe simkaart in het toestel gedaan
Bladzijde 1 / 1
Welke telefoon heb je?
Niet alle toestellen zijn geschikt.
https://www.rabobank.nl/images/rabo-wallet-overzicht-geschikte-telefoons_29842755.pdf
Niet alle toestellen zijn geschikt.
https://www.rabobank.nl/images/rabo-wallet-overzicht-geschikte-telefoons_29842755.pdf
Xiaomi mi5
Staat niet in de lijst van toestellen die ondersteund worden. Ga er maar vanuit dat het niet werkt. Maar je kan altijd contact op nemen met je bank.
Hoi de witte hoeve,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je simkaart niet wordt herkend door de Rabo wallet app 😞 Om dit te kunnen gebruiken, heb je een NFC simkaart nodig. Die heb jij gelukkig wel.
Zoals Ray al aangeeft, is de Rabo Wallet waarschijnlijk niet geschikt voor je telefoon. Ik raad je aan om hier voor de zekerheid met de Rabobank over contact op te nemen. Zij kunnen je hier beter bij helpen.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je simkaart niet wordt herkend door de Rabo wallet app 😞 Om dit te kunnen gebruiken, heb je een NFC simkaart nodig. Die heb jij gelukkig wel.
Zoals Ray al aangeeft, is de Rabo Wallet waarschijnlijk niet geschikt voor je telefoon. Ik raad je aan om hier voor de zekerheid met de Rabobank over contact op te nemen. Zij kunnen je hier beter bij helpen.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Samantha
@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Dank allen
Namens Samantha, heel graag gedaan 🙂
Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Namens mij ook 😛
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.