heb vandaag nieuwe simkaart binnengekregen en probeer deze via mijn simyo te activeren maar
geeft aan dat simnummer niet goed is
heb hem meerdere keren ingevoerd
??????
mvg arjan
Bladzijde 1 / 1
Hoi Blondejuul,
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig! Het is natuurlijk de bedoeling dat je jouw simkaart netjes kunt activeren.
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Hier zie ik dat jouw simkaart netjes geactiveerd is. Kun je mij bevestigen dat dit ondertussen gelukt is? Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Dat is niet handig! Het is natuurlijk de bedoeling dat je jouw simkaart netjes kunt activeren.
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Hier zie ik dat jouw simkaart netjes geactiveerd is. Kun je mij bevestigen dat dit ondertussen gelukt is? Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Angela
hoi angela,
het is inmiddels gelukt bedankt
het is inmiddels gelukt bedankt
Hoi blondejuul,
Wat goed om te horen dat je simkaart inmiddels werkt! Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan weten.
Groetjes, Tiury
Wat goed om te horen dat je simkaart inmiddels werkt! Mocht er nog iets zijn, laat het ons dan weten.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.