Skip to main content
Mijn SIM kaart doet het niet meer in mijn Acer telefoon, de telefoon "ziet" hem niet meer. In mijn oude Nokia werkt de SIM kaart prima. Andere SIM kaaren (van andere provders) werken wel goed in de Acer. Wat kan hier aan de hand zijn?
Hoi Thom63,



Welkom op het forum.



Jammer om te horen dat je toestel de simkaart niet leest. Volgens onze gegevens maak je sinds 2008 gebruik van de zelfde simkaart. Wanneer je vaak de simkaart vaak van toestel wisselt kan deze beschadigd raken. Ook kan dit voorkomen bij je simkaartlezer. Als andere simkaarten wel in je toestel werken zou je kunnen concluderen dat er iets mis is met je simkaart.



Ik zal een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Deze kan je binnen drie werkdagen verwachten. Laat je ons weten of het probleem hiermee verholpen is?
Nieuwe SIM ontvangen en geplaatst, werkt prima nu! Dank voor de snelle en effectieve support.
Hoi Thom,



Fijn dat hij weer werkt.

Veel plezier ermee!
Hoi Thom63,



Inderdaad erg fijn om te horen dat het is opgelost 😃 Bedankt dat je het aan ons doorgeeft.



We zien je graag weer terug op het forum 🙂 Voor nu wens ik je nog een fijn weekend.



@maikel.twinnie; bedankt voor je betrokkenheid, leuk om te zien 😳

Reageer