.

Beantwoord

Simkaart werkt niet, wat nu?

  • 5 December 2014
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

Sind zaterdag kan ik niet meer bellen en op internet.
Als ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangesloten ben op het netwerk, of gaat de telefoon niet over.
Ik heb al vanalles geprobeerd. (mobiel uit- en aanzetten, simkaart eruit en erin doen etc.)
Maar niks helpt.
Kan iemand dit zo snel mogelijk oplossen?

Groetjes Annemieke de Haas
icon

Beste antwoord door Naomi 6 December 2014, 20:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Hmm, je hebt al de acties gedaan die ik ook zou hebben geadviseerd....:p.

Ik zou je in dit geval willen adviseren om telefonisch contact op te nemen met de Helpdesk. 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Annemiekedehaas, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.

Vervelend dat je je simkaart niet kan gebruiken 😞 Je geeft ook aan dat je al het een en ander hebt geprobeerd. Heel goed van je. Alleen jammer dat de stappen niet hebben geholpen. Ik heb je simkaart hierom gereset. Wil je hiervoor je toestel uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden. Wil je ook handmatig het KPN netwerk selecteren in je toestel? Als dit niet helpt, zou je je simkaart nog in een ander toestel kunnen plaatsen. Zo kunnen wij kijken of je simkaart wel werkt in een ander toestel.

Laat je ons weten wat hier uitkomt? :o

@RicoK; bedankt voor je reactie!

Reageer