Skip to main content
Ik heb nummerbehoud aangevraagd die 24 augustus inging, en heb ook mijn simkaart geactiveerd. Omdat ik door onoplettendheid meteen de pincode van mijn simkaart veranderde is hij wel werkzaam (denk ik) maar ik heb alsnog geen signaal. Waar ligt dit aan en hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden? Heb deze week namelijk dringend mobiel internet nodig.
Hoi Ingmarioo, welkom op het forum van Simyo!



Uit je bericht begrijp ik dat je je pincode hebt gewijzigd, maar niet zeker weet of de simkaart wel actief is, omdat je geen bereik hebt.



Allereerst, je pincode kan je ten alle tijden wijzigen via je telefoon, dat heeft verder geen invloed op de werking van de simkaart :)



Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie zo 1,2,3 geen redenen waarom je 'm niet zou kunnen gebruiken.

Daarom ben ik benieuwd wat er precies gebeurt wanneer je je telefoon aan zet met onze simkaart erin? Wordt er gevraagd om je pincode in te voeren? Krijg je een andere melding?



Daarnaast welke telefoon heb je?



Ik hoor het graag van je om je hiermee verder te kunnen helpen! 🙂

Reageer