.

Beantwoord

Simkaart werkt niet: simlock op toestel

  • 5 January 2013
  • 6 reacties
  • 262 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Wie o wie kan mij helpen?...
Gisteren een nw microsimkaart ontvangen voor mijn nw similok vrije Sony Xperia U telefoon.
gedaan wat er gevraagd werd , maar iedere keer krijg ik op scherm : GEEN SIMKAART of PLAATS
SIMKAART.
ben ik nu nog niet geactiveerd? Of doe ik iets niet goed?.
Wel bevestiging gekregen van Symio met pin en puk code maar deze krijg ik dus niet ingevoerd vanwege
Bovenvermeld probleem
mijn kaartnummer :54285425
Alvast bedankt , heb hem echt nodig voor mijn werk , dus ik heb een groot probleem nu.
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 14:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo,
Gisteren 4 januari (eindelijk na 21 december aangevraagd te hebben) nano-simkaart ontvangen, welke enkele uren nadat mail verstuurd was geactiveerd zou worden. Inmiddels nog steeds niet geactiveerd!! Alsjeblieft laat iemand nu eens zijn werk doen! Regelmatig (2-3x) 20 minuten id wacht gehangen voor telefonisch contact. Simkaartnummer 54552980

Groeten van Erik
Reputatie 2
Badge +1
Hey Phuno,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw simkaart maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Erik1956,

Ik heb jouw simkaart aan jouw telefoonnummer gekoppeld. Als je jouw toestel uit en inschakelt kan je gebruik van jouw nieuwe simkaart maken.
Hallo Wayne
Dat klopt , maar wel met mijnbouwdistrict telefoon.
In mijn nw Sony Xperia U werkt hij niet , jij misschien idee hoe dit kan?
Telefoon nw overgenomen van neef die deze bij afsluiten van nw abonnement gekregen heeft.
Gebruik ik de juiste microsimkaartnof moet hier de grote in?
Heb er geen verstand van.
Wil jij me aub helpen.
Thanks.
Reputatie 4
Badge +8
Phuno, de telefoon die je nu gebruikt en overnam van je neef, zit daar wellicht een simlock op?
Omdat je zegt dat hij deze mét abonnement heeft aangeschaft?
Ik zou naar een sim unlock zaak of persoon gaan, om dit te laten checken.
Kan ie gelijk ge-unlocked worden, zodat je 'm kunt gebruiken met je Simyo kaart.
Badge +1
Hoi Phuno,

Vermoedelijk heeft je toestel een simlock. Ik raad je aan om het toestel te laten unlocken door de provider waar dit toestel is gehaald. Als het toestel ouder is dan een jaar, dan krijg je de unlockcodes kosteloos.

Reageer