Ondanks dat ik een nieuwe simkaart heb genomen werkt deze niet op de Samsung. Foon is gecheckt door Samsung . Mediamarkt denkt dat dit toch aan de simkaart van simyo ligt.( pre paid) iemand advies?
Bladzijde 1 / 1
Twee dingen kun je proberen:
Stop een andere simkaart (eventueel geleend van iemand) in de Samsung galaxy. Werkt dat?
Stop de simkaart van simyo in een ander toestel. Werkt dat?
Door de bovenstaande twee dingen te doen kun je makkelijk uitsluiten of het probleem in de simkaart zit of in het toestel zit.
Stop een andere simkaart (eventueel geleend van iemand) in de Samsung galaxy. Werkt dat?
Stop de simkaart van simyo in een ander toestel. Werkt dat?
Door de bovenstaande twee dingen te doen kun je makkelijk uitsluiten of het probleem in de simkaart zit of in het toestel zit.
Hoi Michael Henri, welkom op ons forum :)
De tip van Groentjuh is je via e-mail ook gegeven, maar in je gegevens zie ik dat de aansluiting ook al opnieuw op het netwerk is aangemeld.
Laat je nog even weten of dat opnieuw aanmelden geholpen heeft?
En als dat niet geholpen heeft, wil je dan de tip van Groentjuh opvolgen?
De tip van Groentjuh is je via e-mail ook gegeven, maar in je gegevens zie ik dat de aansluiting ook al opnieuw op het netwerk is aangemeld.
Laat je nog even weten of dat opnieuw aanmelden geholpen heeft?
En als dat niet geholpen heeft, wil je dan de tip van Groentjuh opvolgen?
Inmiddels is het opgelost. Service Simyo super. Hiervoor dank.
Hoi Micheal Henri,
Super 🙂 Graag gedaan, we helpen je graag.
Hopelijk tot ziens op het Simyo forum 😳
Super 🙂 Graag gedaan, we helpen je graag.
Hopelijk tot ziens op het Simyo forum 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.