Skip to main content
Hoi!

Ik heb net een nieuwe simkaart aangevraagd en ik wilde hem vandaag activeren. Hij deed het eerst maar geeft nu aan dat er geen simkaart gevonden wordt. Ik denk dat de simkaart stuk is?



Wat moet ik doen? Een nieuwe aanvragen?
Hoi Kim,



Welkom op het Simyo Forum.



Heb je al de kruistest gedaan?

De sim-kaart in een andere mobiel doen.
Hoi Kimvanteunenbroek, welkom op het Simyo forum :)



Je nieuwe simkaart staat actief. Welke melding krijg je precies op je telefoon? Als je een iPhone hebt, wil je dan synchroniseren via iTunes? Van welk type telefoon maak je gebruik?



Ook heb ik je simkaart gereset. Zet je eenmalig je telefoon uit en aan? En haal je ook even je simkaart uit je telefoon? De tip van maikel.twinnie is ook heel handig. Als het niet werkt, dan kun je je simkaart het beste testen in een andere telefoon.



Ik zie dat je ondertussen een nieuwe simkaart hebt besteld. Alleen weet ik niet of dit echt nodig was. Het hoeft namelijk niet per se aan je simkaart te liggen.



Laat je het weten?



@maikel.twinnie; bedankt voor je tip 😃

Reageer