Skip to main content
Ik heb een nieuwe sim-kaart gekregen voor een prepaid abonnement maar nog niet geactiveerd. Op het moment dat ik hem in de het sim-slot deed reageerde de (nieuwe) smartphone niet op zijn aanwezigheid. Echter is het niet mogelijk voor mij om een vervangende te bestellen daar het tabblad 'simkaart' bij 'mijn instellingen' niet werkt. Wat moet ik nu doen?
Het probleem heeft zichzelf al verholpen.
Hoi rexscorpionis,



Wat goed om te horen dat je simkaart nu wel zichtbaar is in je telefoon. Wat het misschien nodig om je telefoon even opnieuw op te starten?



Groetjes, Tiury
Tiury,



Neen. Voor zover ik handelde was er geen directe oorzaak van het plots verschijnen van de optie. Voor de duidelijkheid, ik sprak over het tabblad in de online service. Dank voor de aandacht i.i.g.
Hoi rexscorpionis,



Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te horen dat je uiteindelijk via Mijn Simyo een nieuwe simkaart kon bestellen.



Laat je ons weten of deze simkaart naar behoren werkt?

Reageer