.

Beantwoord

Simkaart werkt niet in toestel

  • 6 February 2013
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Beste klanteservice,
ik heb bij Simyo 4 simlock vrij nummers, voor mijn vrouw en 3 kinderen.
Dus elke keer hebben wij online waarderen gedaan.

En nu de nummer 06*(van mijn tochter) willen wij stoppen met simyo. Wij hebben een abonnement bij SIMPLE gedaan met een nieuwe nummer, dat zal GEEN probleem zijn omdat bij Simyo hebben wij nooit een abonement, en bovendien is ook een niuwe nummer.
Maar nu lijkt dat de mobil toetstel is gebundel aan Simyo, want is niet mogelijk te gebruiken met de nieuwe provider, wij kregen altijd de vraaag om te geven: "Codesleutel voor netverkvergrendeling"

Kunnen jullie aub helpen?

Alvast bedankt Eduardo Rocha (06*)
icon

Beste antwoord door Alex 7 February 2013, 13:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eduardo,

Het toestel is waarschijnlijk voorzien van een simlock. Is het toestel afkomstig van Simyo? Zo ja, dan wil ik je vragen het IMEI nummer te sturen per privé bericht. Wanneer het toestel niet van Simyo afkomstig is, kun je contact opnemen met de provider waar het toestel vandaan komt. Als het toestel ouder is dan een jaar, moeten ze de simlock gratis verwijderen.

Groetjes,

Alex

Reageer