.

Beantwoord

simkaart werkt niet in mijn iphone

  • 27 July 2013
  • 7 reacties
  • 3955 Bekeken

beste simyo,

tot op heden (2maanden) werkt mijn simkaart niet in mijn iphone. Zouden jullie svp een nieuwe kunnen toesturen? ik heb al gecontroleerd of hij werkt in een andere Iphone en dan werkt hij wel maar ik kan niet zomaar een nieuwe telefoon kopen. ik hoop van harte dat julllie dus een nieuwe sim afsturen!

MVG Maron
icon

Beste antwoord door Charlene 29 July 2013, 14:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als de sim het wel in een andere iPhone doet dan is het duidelijk dat er een probleempje is met jouw iPhone. Probeer eens een reset door zowel het knopje rechts boven als de Home knop midden onderaan het apparaat in te drukken. Beide ingedrukt houden tot dat het scherm op zwart gaat en het Apple logo verschijnt.
Laat maar even weten of dit helpt.
dank voor je reactie. echter werkt het nog steeds niet. Mijn telefoon deed het prima met mijn vorige provider overigens dus alsnog verzoek ik om een nieuwe simkaart.
Badge +8
beste simyo,

tot op heden (2maanden) werkt mijn simkaart niet in mijn iphone. Zouden jullie svp een nieuwe kunnen toesturen? ik heb al gecontroleerd of hij werkt in een andere Iphone en dan werkt hij wel maar ik kan niet zomaar een nieuwe telefoon kopen. ik hoop van harte dat julllie dus een nieuwe sim afsturen!

MVG Maron


Als de sim het wel in een andere iPhone doet dan is het duidelijk dat er een probleempje is met jouw iPhone. Probeer eens een reset door zowel het knopje rechts boven als de Home knop midden onderaan het apparaat in te drukken. Beide ingedrukt houden tot dat het scherm op zwart gaat en het Apple logo verschijnt.
Laat maar even weten of dit helpt.
dank voor je reactie. echter werkt het nog steeds niet. Mijn telefoon deed het prima met mijn vorige provider overigens dus alsnog verzoek ik om een nieuwe simkaart.

Hoi maronbieri,

Als je simkaart het in je iPhone niet doet, maar in een andere iPhone wel, en de reset helpt niet, dan zit er waarschijnlijk een simlock op je iPhone. Dan gaat een vervangende simkaart het ook niet doen. Het feit dat je simkaart het in een andere telefoon wel doet, geeft ook aan dat er met de simkaart niets mis is.
Je kunt het beste bij de leverancier van je iPhone achterhalen hoe je je toestel simlockvrij krijgt. Dan zul je geen problemen meer hebben met onze simkaart. :)

Groetjes,
Charlene
hi charlene,
hi charlene, mijn telefoon heeft geen simlock aangezien mijn zusje haar simkaart wel werkte op mijn toestel. met mijn vorige provider (vodafone) had ik geen problemen en daarbij heb ik deze telefoon bij Apple zelf aangeschaft zonder provider dus nogmaals: Graag ontvang ik een nieuwe simkaart om uit te sluiten dat het NIET aan de simkaart kan liggen.
Daarnaast zal ik dit weekend naar de apple store gaan om te kijken wat er aan de hand is maar vorige keer kreeg ik het verzoek vanuit Simyo om een nieuw toestel aan te schaffen en dat vind ik geen goede oplossing 🙂
Badge +6
Hoi maronbieri,

Een nieuw toestel aanschaffen is inderdaad wat te rigoureus. Helaas zal het geen oplossing bieden om een vervangende simkaart toe te sturen, wanneer de simkaart die je hebt in een andere iPhone wel werkt, omdat dit betekent dat de simkaart niet defect is.

Daarom ben ik erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn van je bezoek aan de Apple store, wil je dit laten weten? 🙂

Reageer