Skip to main content

.

Goedendag,

 

Voor mijn zoontje heb ik al een tijdje een bel horloge. Deze is in te stellen via een app en maakt daarvoor gebruik van mobiel internet (edge).

Nu heb ik onlangs ook zo'n zelfde horloge voor mijn dochter gekocht en daar een SIM kaart die mijn vrouw nog over had in gedaan.

Het gekke is nu dat internet werkt met de SIM kaart (welke in het horloge van mijn zoontje zat) op beide horloges, maar met de andere SIM kaart werkt het niet.

Op beide SIM kaarten staat hetzelfde versie nummer V3.

Internet is voor beide SIM kaarten geactiveerd in de app.

Waar zou dit aan kunnen liggen. Zijn er nog instellingen aan de SIMYO kant die verschillend kunnen zijn?

Ik hoor graag of iemand mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Remco

Hoi @OCMEROS,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart van je vrouw niet werkt in de horloges!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even mee op de aansluiting 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer