Ik heb vorige week Simyo aangevraagd en netjes de simkaart ontvangen. Helaas doet de simkaart het niet in mijn iPhone 5S; meermalen erin en erui, poetsen, opnieuw opstarten mag allemaal niet baten (alles uitgeprobeerd wat op de Apple support pagina staat over niet werkende simkaarten). Mijn oude simkaart (zonder nummer nu) werkt wel steeds meteen.
Ik heb hier twee dagen geleden ook al een email over gestuurd. Graag een oplossing zodat ik weer kan bellen en internetten met mijn telefoon.
Bladzijde 1 / 1
Is de nieuwe sim geactiveerd op mijn simyo? (Sim only?)
Hoi ylan, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat onhandig dat je nieuwe Simyo simkaart niet functioneert! Zeker tijdens een nationale feestdag is dat zeker niet wat we graag willen zien!
Mijn collega van het e-mail team heeft je inmiddels een gratis vervangende simkaart toegestuurd, die je morgen of uiterlijk overmorgen wel moet ontvangen. Zou je ons willen laten weten of deze het wel doet 🙂?
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je nieuwe Simyo simkaart niet functioneert! Zeker tijdens een nationale feestdag is dat zeker niet wat we graag willen zien!
Mijn collega van het e-mail team heeft je inmiddels een gratis vervangende simkaart toegestuurd, die je morgen of uiterlijk overmorgen wel moet ontvangen. Zou je ons willen laten weten of deze het wel doet 🙂?
Groetjes, Tiury
Ja zal ik doen!
Top! Dan wachten we je berichtje af :$
Groetjes,
Sean
Groetjes,
Sean
Nieuwe simkaart werkt prima.
Hoi Ylan,
Bedankt voor je bericht! Het is goed om te zien dat de nieuwe simkaart goed werkt 🙂 Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Bedankt voor je bericht! Het is goed om te zien dat de nieuwe simkaart goed werkt 🙂 Als je nog vragen hebt voor ons, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.